torsdag 11 juni 2009

Träningssugen!

Ett ofrivilligt uppehåll kanske är bästa medicinen för träningsmotivation?

Träningen denna vecka har bestått av 20 min promenader både måndag och tisdag.
Nacke-axlar-övredelen av ryggen börjar kännas ganska Ok. Fortfarande trött, varm och stel i neder delen av ryggen.

Ju mer jag inte kan träna - ju grymmare träningsupplägg planerar jag. Just nu är jag uppe i 2ggr/dag... haha... Realistiskt vet jag dock att man kan ha ngt enstaka 2ggr/dag pass, men de tar ganska mycket både på orken och tiden.

Grundplaneringen ser fortfarande ut såhär:

- 3ggr/v Styrketräning + kondition

Dag 1 Rygg, Biceps, Baksida ben, baksida axlar, Mage
Dag2 Bröst, triceps, framsida ben, Axlar
Dag 3, Lågintensiv träning typ promenad. Alt vila. Lite beronde på hur det känns.

Alltid: 20-45 min kondition på gymdagarna, högintensivt, intervall så mkt jag orkar.
- Totalt 270 minuter träning inklusive promenader i veckan

1 kommentar:

  1. hihi...skulle kunna vara det...men det får inte bli fööör länge. Min motivation är på topp i soffan men sämre när det gäller....suck.

    kram

    SvaraRadera