söndag 28 juni 2009

Morgonpromenad - the hills


Jag bor på en höjd, ett berg? Varje väg som leder till och från området lutar -mycket. Vissa backar är rena utamingar. Så jag har världen bästa intervall upplägg helt gratis. Gick ner en gata och upp nästa. Efter 30 min rann svetten och pulsen slog hårt. Hettan gjorde att jag sedan valde att gå hem igen. Behövde vätska och var faktiskt helt slut. Denna tur blir det ofta!
Har precis ätit frukost, om en stund väntar Bob Harpers pass frpn boken "Are you ready"
Jaa, nu är jag redo!! Jag var nog inte det innan. Nu känns det rätt.


2 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig redo nu. Visst är det stor skillnad på att försöka genomföra en förändring när man "tror att man är redo", jämfört med när man faktiskt kännner att man ÄR redo?! Nu kommer det gå som en dans... :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det -speciellt när man "försöker" komma i gång. Sedan gäller att komma till den där punkten att man genomför oavsett hur motigt det är. :-)

    SvaraRadera