lördag 27 juni 2009

Biggest loser inspiration!

Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om. Hamnade framför TV där Bigest loser precis börjat. Det var ett av finalavsnitten så man fick se vilka otroliga förvandlingar de genomgått! Blev såååå inspirerad! Har svårt att förstå dock hur de som är så stora och otränade lyckas träna 4-6 h om dagen. Jag har tränat i stora delar av mitt liv, om än on och off, men viss styrka och grundkontion har jag och jag känner att 4h träning varje dag skulle vara nära omöjligt! Kanske man man lade in mkt promander simning osv men ändå. Mycket imponerande ändå!

Jag har dessutom ett par olästa (mest bläddrade) böcker av Jillian Michaels och en av Bob Harper. Ska läsa dem nu och inspireras ännu mer. Tanken är att vi ska ha lite av en hälso -träningssemester i år. 4 veckor med fokus träning. Ska bli asskönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar